Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2007

ΜΙΚΡΟ ΧΕΛΙΔΟΝΑΚΙ





Μικρό χελιδονάκι

Έφυγες μικρό χελιδονάκι 
πήγες στα ξένα μακριά 
και μ’ άφησες πίσω μοναχό 
να γεύομαι φαρμάκι. 

Πότε θα περάσει ο καιρός 
για να γυρίσεις πάλι 
και λαχταρώ εκείνη τη στιγμή 
που θα πέσεις στην διψασμένη μου αγκάλη.

Γύρνα χελιδόνι μου 
γύρνα, έστω στα όνειρα μου 
να μου δροσίζεις τη νυχτιά 
τη δόλια τη καρδιά μου.

Του φθινοπώρου οι βροχές 
σε πήραν μακριά μου 
και τώρα η ψυχή μου με πονά, 
που δεν είσαι εδώ κοντά μου.

Τώρα θα περιμένω τις μυγδαλιές 
να βγάλουνε λουλούδια 
και τα βαριά τα σύννεφα 
να διώξουν τα αγγελούδια.

Και θα’ ρθει η άνοιξη, 
η πλάση θα ανθήσει 
και η πικραμένη μου καρδιά 
άρωμα θα γεμίσει.

Την άνοιξη θα 'ρθεις και εσύ 
μικρό χελιδονάκι 
και περιμένω να φανείς 
πριν το καλοκαιράκι.


Ν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου